Diskussion.

Det verkar som om jag satt igång en liten diskussion. Alltid trevligt. Dock mindre trevligt att folk, trots att jag tydligt påpekat att jag inte är rasist tror det ändå. Idioter.

Men så för att lätta upp stämningen lite blir det en lista. Och jag har ganska tråkigt. Och har ont i halsen och börjar bli sjuk. Så alla vet.

skostorlek: 39
civilstatus: singel
höger- eller vänsterhänt: högerhänt.
kär: Nope

skor som du bar idag: arbetsskor med stålhätta ^^
dina svagheter: Nej, jag är bäst :D
rädsla: Mörker, spindlar eh., ja.
målsättning: Att nå mina mål, vilka det än blir :P

första tanken då du..
vaknar: Vad fan är klockan?
somnar: För sent, alltid.

pepsi eller coca cola: Coca Cola
mcdonalds eller burger king: McDonalds
adidas eller nike: adidas.
lipton ice tea eller nestea: inget
choklad eller vanilj: choklad

svär du: Som fan :P
sjunger du: Nästan aldrig
duschar du varje dag: Nej.
röker du: Nej.
gillar du skolan: Det funkar
tror du på dig själv: Som sagt, jag är bäst :D
kommer du överens med dina föräldrar: Bättre nu än innan iaf.

har du under den senaste månaden..
druckit alkohol: ja.
rökt: nej
shoppat: yes
ätit en hel ask müsli: nej. 
ätit sushi: nej. Fyfan.
stått på scen: nej.
skejtat: nej.
bakat: Det är möjligt, minns inte riktigt
stulit något: nej.

har du någonsin..
däckat eller varit jättefull: ja.
blivit kallad hora: ja.
blivit nerslagen: slagen, ja. nerslagen, nej.

i framtiden..
namn på barn: OM jag ska ha barn så ska en tös ha mellannamnet Ethel, efter min gamlamormor. Men annars gillar jag Liv och Adrian.
hur vill du dö: Snabbt.
hur vill du bli när du blir gammal: Jag vill inte bli gammal
antal människor du skulle ge ditt liv för: Mamma, Pappa, Jenny, Cajsa, Marie. Typ. Tror jag. Kanske nån mer. Svårt att veta.
antal cd-skivor du äger: kanske 50, mest gamla
antal piercings: Har haft i läppen, numera bara öronen
antal tatueringar: en
hur många gånger har du varit med i tidningen: 1-2 kanske
antal saker jag ångrar: Jag ångrar aldrig nåt.

Kommentarer
Postat av: Mist

Men folk är idioter rent allmänt ;).. och med det sagt så vill jag bara säga att stålhätteskor rular fett :P

2007-10-03 @ 23:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0