Fan.

Två torra mackor med ost o marmelad på till frukost, vid tre typ. Lite sent kanske. Men är inte hungrig och orkar inte göra nåt. Mådde hur bra som helst igår kväll, bortsett från lite ont i halsen. Idag är det skit igen. Jag fattar inte detta. Ska iaf vila hela dagen, måste bara ta mig ut för att handla lite. Nästan bara gammal mat i kylen nu :P

Men mög. Jag trodde verkligen att jag skulle orka till skolan idag. Så vaknar man och kan knappt röra sig. Det är ju jättekul. Mår lite bättre nu än imorse. Men så är det alltid, mår som värst på dagen och fram mot eftermiddagen, kvällen så blir det bättre. Och då blir jag rastlös som fan. Så nu har jag fått tvättat lite iaf. Rena kläder kan ju vara bra att ha.

Fan. Jag vill också vara i London nu. Jävla pengar.

Ska iaf träffa Emma imorrn kanske om jag mår bättre. Och på fredag SKA jag till skolan. Så då är jag frisk ^^
Måste duscha idag innan jag handlar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0