Lalala :D

Allt är betydligt mycket bättre. Börjar få lite ordning här hemma nu. Mys. Ska sy gardinerna och köpa en ny matta och ett nytt sängbord. Sen så :) Det blir nog lite annat smått också, nån tavla, vas och lite ljus kanske :) Hittade en snygg matta på Ikea, men den var lite väl dyr :P 2500kr :(

Hm,. Ja, skolan har fortfarande inte kommit igång. Är så jäkla trött på detta nu.
En dag kvar och sen lov, efter lovet har vi bara en vecka på skolan sen är det praktik igen. Sen är det nästan jullov.
Vi kommer ha missat nästan en hel termins undervisning. Och enligt lärarna kommer vi inte missa någonting som vi skulle ha lärt oss. Jovisst, lycka till med att vi ska klara av två terminers arbete på en termin. Inte för att jag brukar vara negativ, men det klarar jag faktiskt inte av. Det blir för mycket. Och då är jag ändå ledig mycket mer än alla andra. Så jag tvivlar starkt på att de andra kommer klara det.


Funderar på en liten tur till Ikea imorrn när jag ska till mormor och lämna sladden och fixa högtalarna. Kan ju gå upp i tid och vara hemma vid ett igen kanske :P Jag tvivlar iof på det. Jag kommer säkert vakna vid ett. Haha. :)


Kommentarer
Postat av: Kung Binne

Klart du fixar det ! inga probs...lärarna har ju en jävla konstig inställning, men men...iaf de fixar du, inga bekymmer...lite motivation bara!!!

2007-10-25 @ 23:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0