Lista.

Innan jag går o lägger mig ska jag göra en liten lista. För jag har tråkigt. Och då ska man inte gå o lägga sig. Då ska man göra nåt., så ja.


1. Fullständigt namn?: Lina Pernilla Josefin Leo
2. Exakt ålder?: 18 år 6 månader 20 dagar
3. Vart bor du?: Båstad
4. Bor tillsammans med?: Farmor, farfar o hunden bor i huset, jag bor i källaren.
5. Husdjur?: Farmor o Farfars hund Nicki
6. Färg på ditt hus?: Eh., gult.
7. När är du född?: 20 mars 1989 14.14
8. Klass: Fp2
9. Vilket år fyller du 100 år?: 2089
10. Något jobb?: Nää :/
11. När gick du upp i morse?: Vaknade vid sju, men somnade om och gick upp elva typ.
12. När ska du sova ikväll?: Snart.
13. Duschat idag?: Ja, det behövdes ^^
14. Kramat någon idag?: Nä, sånt trams.
16. Vad har du ätit idag?: Torra mackor, och korv
17. Dagens klädsel?: Mysbyxor hela dagen nästan. Sen jeans, svart linne o svart tröja.
18. Dagens smink?: Nej
19. Dagens sötnos?: Öh.
20. Dagens roligaste?: Eh, nej.
21. Har du många vänner?: Har så jag klarar mig
22. Hur många har du kysst?: Har inte räknat
23. Vem kramade du senast?: Hm., vet inte.
24. Hur många har du haft sex med?: Eh, 7.
25. Har du pojk-/flickvän?: Nej.
26. Vem pratade du med i telefon senast?: Mamma tror jag, eller Emma.
27. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det?: Emma: "Vet inte än. Troligen. Puss" 
28.Vem blev du arg på senast?: Eh. Vet inte.
29.Vem gjorde dig glad senast?: Cajsa o Emma.

FAVORIT :
31. Film?: Många. Bl.a The Notebook, Chocolate, Åter till Cold Mountain, Stolthet o Fördom
32. Låt?: Oj, ingen aning. :P
33. Mat?: Farmors kycklinggryta kanske.  
34. Dryck?: Öl.
35. Färg?: Grå
37. Stad?: hm, Paris kanske.
38. Land?: Skåne :D :P
39. Ämne i skolan?: El

SENASTE :
41. Personen du tänkte på?: Mamma
42. Personen du kysste?: Eh, vet inte.
43. Gången du spydde?: Oj, minns inte.
44. Gången du grät?: Eh, minns inte.
45. Pizzan du åt?: Hm, inte så längesen. Minns inte är dock :P
46. Gången du var i Göteborg: Hm, var med Cajsa o Nett. Ett eller två år sen tror jag.
47. Gången du var i Stockholm?: Förra sommaren. Kollade Depeche Mode med Cajsa :D
48. Gången du var full?: När vi firade Emma. 21 september eller nåt sånt.
49. Gången du var hög?: Nej
50. Personen som såg dig gråta?: Öh,. ingen aning.

ANTINGEN ELLER :
51. Svart eller vitt?: Svart
52. Hund eller katt?: Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?: ute och festa
54. Tvspel eller datorspel?: BÅDA! :P
55. Singel eller upptagen?: Singel
56. Hångla eller ha sex?: Båda ? :P
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?: Helgon
58. Ragga eller bli uppraggad?: Både och, beror på humöret :P 
59. Big Brother eller Paradise Hotel?: INGET
60. Har du svart hår eller blont?: Rödbrunt blekt tråkigt.  
61. Har du blåa ögon eller bruna?: Blå, grå, gröna med bruna prickar i.
62. Choklad eller lakrits?: Choklad självklart.
63. Göteborg eller Stockholm?: Oj, vet inte.
64. Högerhänt eller vänsterhänt?: Högerhänt
65. Coca cola eller fanta?: Coca-Cola
66. Pizza eller kebab?: Pizza, tror jag
67. Randigt eller prickigt?: hm. Randigt, tror jag.
68. Älska eller älskas?: Nejtack.
69. Leva eller dö?: Leva!! :D

ANTAL :
70. Personer du älskar?: Hm., 5-6 kanske 
71. Personer du hatar?: Nej.
72. Pojk-/flickvänner du haft?: Hm, 2.
73. Personer du hånglat med inom en 24 timmars-period?: Vet inte. Ett par stycken kanske.
74. Glassar du ätit på en dag?: 5 kanske :P
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?: Hultsfred
76. Gånger du haft minnesluckor?: Många.
77. Gånger du varit hög?: Noll.
78. Personer du saknar just nu?: Cajsa o Marie som är i London och svinar sig utan mig :(
79. Gånger ditt hjärta brustit?: Noll.

VEM :
80. Vill du kyssa nu?: Ingen helst. Jag är snorig.
81. Ska du träffa imorgon?: Emma tror jag. Om jag mår bättre än idag.
82. Sjöng du senast för?: Öh, mig själv i bilen.
83. Hade du senast en msn-konversation med?: Robin o Louise
84. Spelade du tv-spel med senast?: Hm,. Jimmy kanske. Så det var ett tag sen.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?: Ingen. Åker själv istället.
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?: Hm. Mig själv så jag somnar ? :P
87. Förtjänar att dö?: Ingen, och den som förtjänar att dö borde istället förtjäna att plågas resten av livet.
88. Är söt?: Jag ? :P Haha.
89. Vill du sova jämte inatt?: Ingen, gillar att ha hela sängen för mig själv.

VAD :
90. Gör dig glad?: Söta människor
91. Gör dig ledsen?: Mycket
92. Vill du helst göra nu?: Sova
93. Önskar du att du slapp göra?: Diska.
94. Vill du ha nu?: Hm, en fungerande bil, friska o välmående familjemedlemmar, lite rolig musik, fest, öl. Typ.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?: Eh, lång tid tills dess. Pengar kanske.
96. Längtar du till?: Vet inte.
97. Tycker du om dina betyg?: Helt nöjd, kunde vart bättre men jag orkar inte.
98. Ångrar du i ditt liv?: Ingenting. Ångra aldrig något, var glad över erfarenheten istället.
99. Är det bästa som hänt dig? Jag föddes?
100. Hur mycket är klockan?: 23.05

Kommentarer
Postat av: Jenny

"friska och välmående familjemedlemmar" så sött!! tihi

2007-10-11 @ 15:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0