Nu så...

Nu har jag bestämt mig. Jag börjar träna fastän det egentligen är svinigt dyrt. Men så jäkla kul är det ju och jag behöver det.. på många sätt :P Haha. Hittade gamla kort från högstadiet idag när jag var hos mamma och rensade på mitt gamla rum. Mamma började som vanligt tjata om hur fin jag var då och allt möjligt. Mycket möjligt att jag var fin, men jag själv tyckte att jag var fet och tränade som en galning. Inte riktigt hälsosamt. :P Men men,.. det var då.

Jag har även bestämt mig (igen) för att fixa fram min naturliga hårfärg. Jag funderar på att gå till en frisör och se om människan kan färga fram något som liknar min naturliga färg så att det inte blir så fult med utväxt sen,.. :P

Uschja, massor av pengar som bara försvinner nu ju. Det är inte bra. Ska iaf börja spara varje månad så att jag har något sen när det blir dags för besiktning av bilen och restskatt och skit :P

Det känns bra ikväll. Ganska bra, iaf.

Imorgonkväll blir det nog lugnt. Tror jag ska vara hemma och fixa. Ska dona med lite stearinljus och sådär, sätta in räkningar och sånt i pärmar och kanske kolla på nån film. Sen på lördag ska jag vara taxi åt farmor och farfar. Så det blir en lugn helg. Sen är det höstlov och träningen drar igång. :) Blir nog även nån fest. Danmark med Binne också tror jag. Om han inte ångrar sig :P Och Emma skulle komma ner hit nån dag och kolla hur fint jag fått det. Och så ska jag ta mig en tur till Ikea :P Massor att göra :D

Kommentarer
Postat av: Kung Binne

Bra med träningen!
Vet ej hur din naturliga färg är men Lycka till :)
Hata pengar!!!
Bra!
Ja ångrar mig nog?!?!?!?!? ironi!!!
lol...låter bra i övrigt!

2007-10-26 @ 00:01:39
Postat av: Mist

Klart som fan du ska ha din naturliga hårfärg tösabit, äntligen! Mohaha ;D

2007-10-26 @ 16:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0