Patetiska människor.

Okänd påg lägger till mig på msn. Jag skulle gissa på att han är över 20 iaf med tanke på att han påstod sig arbeta som grafiker. Pratar i två minuter kanske, han berättar att han skriver en novell. Oh, vad roligt. Någon med samma intresse som mig, trodde jag. Tydligen var det en erotisk novell han skrev, och sen började han. "Har du skrivit en erotisk novell nångång?" "Har du sex ofta?" Som om jag skulle vara intresserad av att sitta o diskutera mitt sexliv med honom. Knappast. Så jag sa väl ungefär att jag inte var intresserad av att diskutera mitt sexliv med en främling över msn. Och han svarar att det är ju så mycket lättare att vara öppen då. Jag svarade att vi nog är väldigt olika isf och bara någon sekund senare var han offline. ^^ Ska jag överhuvudtaget diskutera mitt sexliv med någon så inte fan är det en främling det blir. Jag skulle gissa på att denna stackars patetiska människa inte fått komma till på mycket, mycket länge.


Kommentarer
Postat av: Mist

Meh.. Josefin, det vet väl alla att man ska prata om sitt sexliv med främlingar över msn, det är ju lite som kistan med guld i slutet av regnbågen!

2007-10-09 @ 21:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0