Såntja.

Vissa tankar, vissa stunder, vissa handlingar får en att inse att man är på väg att bli vuxen. På riktigt.
Så tänker man tillbaka ett par år och förstår varför ens föräldrar sa: "Vänta ett par år så förstår du." För det gör man ju faktiskt.

Här börjar bli riktigt bra hos mig nu. Bara en ny matta, nytt sängbord och upp med gardinerna så. Och för första gången på mycket länge vill jag ha en julgran, julpynta och mysa till det. Ett tecken på att jag kanske mår mycket, mycket bättre än vad jag en gång gjort. Och ett tecken på att jag vet att jag kan förändra saker och ting. Det gäller bara att våga.

Så ikväll blir det träning. Kommer bli fattig, men det får de fan vara värt! Hellre fattig och välmående. Så de så. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Glad att min syster mår bra :)

2007-10-31 @ 18:41:48
Postat av: Kung Binne

julen...pff... :)

2007-11-02 @ 01:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0