Tråk

Plats? Min källare
Tillstånd? Trött ?
I fickorna? Tomt
Vad händer ikväll? Nyss kommit hem, så sova ?
Vad åt du senast? Öh, vet inte. Typ jordnötsringar kanske.
Vem ringde dig senast? Mamma
Vem mailade dig senast? Hm, pappa tror jag.
Roligast gågna veckan? Öh, att umgås med mina töser.
Roligast kommande vecka? Inget alls.
Favoritläsk? Nej. Eller vet inte. Orkar inte.
Favoritmynt? Eh. Sedlar är bättre. Väger inte så mycket.
Favoritjuice? Inte så förtjust i juice,.
Bästa grannen? Farmor o farfar får väl räknas som grannar isf :P
Sämsta grannen? Ingen aning. Den som kör en irriterande moped.
Bästa ingrediensen i en god gryta? Öh. Kyckling kanske.
Bästa frisyren? Kortkort på sommaren, låååångt på vintern :P
Vad tycker du om att äta? Mat ?
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna? Nej.
Idrottar du? Vattenjympa bara. Kanske ska träna mer med Madde om jag har råd.
Är du med i nåt crew? Nej.
Vad har du ätit idag? Macka, köttfärslimpa med kantareller sås och potatis, snacks.
Vad har du på dig idag? Jeans, svart linne, mönstrad brun tröja med v-ringning
Har du växt något det här året? Nej, jag har slutat växa.
Har du gått upp/ner i vikt det här året? Antagligen
Vilket år har varit ditt bästa? När jag gick i åttan.
Vad har du ångest inför? Inget.
Hur långt hår har du? Lite lagom, axlarna typ. På utväxt
Är du nöjd med det? Vill ha längre
Går du i skolan så mycket som du ska? Ja, två dagar i veckan. 
Vilket är ditt sämsta ämne? Hm, vet inte.
Har du en bra klass? Vet inte, inte direkt.
Varför blev du arg senast du var det? Ehm. Vet inte.
Vad ska du göra i helgen? Helgen är snart slut. Ska fira mormor imorrn bara.
var bor du nu? i Båstad
trivs du där? Det funkar
har du bott någon annanstans? Ja.
var det bättre/sämre och varför? Vet inte.
senaste utlandsvistelse? Bortsett från Danmark så Turkiet med släkt.
senaste flygresa? Hem från Turkiet, typ 04 eller nåt sånt.
senaste tågresa? Ehm,. hem från Malmö för ett tag sen tror jag.
senaste bussresa? Från skolan i onsdags
senaste taxiresa? Hem från ängelholm antar jag. Minns inte när.
hur tar du dig till skolan/jobbet? Buss eller bil
hur många eurobonuspoäng har du? Nej.
vart reser du helst? Till en stad, där man kan uppleva kultur.
när åkte du utomlands för första gången? När jag gick i sjuan, till Frankrike
vilka länder har du varit i? Frankrike, Österrike, Turkiet, Danmark, Ungern och åkt tåg genom nåt till :P
vilket var bäst? Ungern o Österrike
vilken stad är vackrast? Paris
var är människorna snyggast? Eh, Sverige.
var är de inte snyggast? Vet inte.
vilka huvudstäder har du varit i? Stockholm, Paris, Köpenhamn, Wien
vilka språk talar du? svenska, engelska, lite tyska
och vilket annat skulle du vilja kunna?Franska
vilka språk kan du räkna till tio på? Engelska, svenska, tyska
vilket språk förutom svenska är finast? vet inte
hur långt norrut i sverige har du varit? Hm. Sälen är väl det längsta tror jag.
och hur långt söderut? Så långt det går att komma :P
har du varit i stockholm, göteborg, malmö? yes
vilken av de tre gillar du bäst? Malmö eller Sthlm
charterresor du har varit på? Skulle väl vara Turkiet isf.
har du rest ensam någon gång, vart? Nope, men det kommer nog
packtips? Packa inte för mycket, och lämna plats i väskan ifall du vill shoppa
projekt just nu: Nej
när kysstes du senast: eh, vet inte
är du pinsam på fyllan: Alltid!
är du blyg: Nej, det tror jag inte
har du bra betyg: helt ok
pinsammaste minne: Många.
barndomsidoler: Pet Shop Boys! Haha.
äpple- eller apelsinjuice: äpple
godis eller glass: Godis
vilken tid gick du upp idag: Halv två.
när kräktes du senast: Öh, minns inte
varför hånglar man: För att man vill förhoppningsvis.
vilken låt lyssnade du senast på/lyssnar på just nu: Nåt i bilen, typ Black Label Society eller Blindside., vet inte vilken låt dock
har du sovit i din egen säng inatt: ja
har någon annan sovit i din säng inatt: nej
har din pappa glasögon: Nej
har din mamma glasögon: Ja
har du glasögon: Ja
bor du i sthlm, gbg eller malmö: nej
är du homosexuell: nej
kyss på första dejten: Om man känner för det så visst
har du köpt någonting idag, i så fall vad: Nej
tycker du att det är jobbigt att ringa till någon du inte känner så väl: ja
är det lätt att förföra dig: Vet inte,. tror inte det.
har du borstat tänderna idag: ja
tycker bäst om varm eller kall oboy: kall
vad har du för intressen: Hm. Köra bil. Umgås med folk. Skriva. Typ.
senaste impulsköp: Nej.
bästa promenad: Hm, vet inte.
favoritdryck: Ramlösa
bästa förfestmusiken: Alltid någon form av rock.
reser helst till: Irland.
en bra gå bort-present: Nej.
favoritlyxartikel: Eh. Dyr parfym kanske. Eller en rolig bil. Vad räknas som lyx ?
tidning jag gillar: Eh. Metro
favvosajt: sockerdricka
favoritförort: Nej.
fikar gärna på: Marilyn
favoritbutik: H&M tror jag
bästa skönhetstips: Duscha ? :S
bästa lunchställe: Graffiti
favoritgrönsak: gurka
favoritfärg: svart o grå
favoritmärke: Nej
favoritdjur:hund eller häst
snyggaste kvinna: Angelina Jolie
snyggaste man: Johnny Depp
bil: För tillfället en ful gammal Opel Corsa. Så fort jag har råd ska det bytas.
världens bästa nu levande regissör: Ingen aning.
stjärna jag vill träffa: Stjärna o stjärna. En författare, Paulo Coelho
favvoskor: Mjuka Pumaskor
bästa diet: Nej, sysslar inte med sånt
modeförebild: Verkligen inte.
mest överskattade affär: JC!
bästa fyllekäket: Kebab!
dansar helst till: Nej. :P
senaste fyndet: Öh. Vet inte. Halsduk tror jag
bästa romanen: Hm. Svårt. Finns många bra!
bästa diktsamlingen: Karin Boyes, alla!
favoritprodukt på apoteket: tamponger ? :P
favoritblogg: Hm, ingen aning.
i min dvd-spelare: Ingenting, den är tom.
beställer i baren: Öl, oftast iaf. Kanske samboucashot, tequila eller nån god drink ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0