Du får mig

Jag har en gran. I plast. Det är egentligen ganska fult. När jag blir stor och har gott om plats och pengar ska jag aldrig ha plast. Men det får duga så länge. Och det gör de. Det är mysigt. Och eftersom det aldrig kommer hit någon och hälsar på så är det ju skitsamma, egentligen liksom. Men jag tycker det är mysigt. så vafan. Jag vet inte vad jag pratar om nu.

Winnerbäck är iaf perfekt ikväll. Så de så.

Men fan. Jag vill inte detta. Jobbigt värre. Skärpning nu Josefin lilla.


Tralala.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Dålig uppdatering av bloggen! vill du ha smisk eller? mohahaha

2008-01-06 @ 17:45:12
Postat av: Jungle

Jag fattar iiiingenting av det här inlägget :P

2008-03-02 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0