Helg i Ängelholm.

I fredags var det bowling och sen en runda på krogen. Blev efterfest hos Noah också, trevligt. Var ett tag sen man träffade honom. Mormor har varit iväg hela helgen så jag har varit där. Skönt att ta en helg för sig själv sådär ibland. Så lördag och söndag har jag inte gjort något speciellt. Bara varit. Och idag var jag, Cajsa, Marie o Robin i stan och fixade lite födelsedagspresenter och sådär :) Tog en fika på Marilyn och åt världens godast morotskaka minsann. Mums. :P Ikväll blir det vattenjympa, och sen fortsätter träningen resten av veckan. Imorrn ska jag färga håret. Kommer bli fattig men vafan. Får se om de lyckas få fram något som liknar min naturliga hårfärg. :) Till helgen är det fest och sen farsdag på söndagen. Fredag så är det fest för Sandra o Jacke som båda fyller år. Ska bli jäkligt skoj, längesen man umgås med det folket :) och lördag blir det utgång, Ida var ledig och skulle festa. Blir nog fan en bra helg :D

Kommentarer
Postat av: Mist

IRON MAIDEN TILL SVERIGE!!
BILJETTER 12 NOVEMBER!

2007-11-05 @ 23:21:14
Postat av: Joakim

Men uppdatera!!

2007-11-19 @ 07:25:18
URL: http://www.texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0