På begäran..

Jag skrev i förra inlägget att ni fick säga vad ni vill läsa om. Uppenbarligen vill Mr. Moustacheman aka Billy, läsa om leverpastej. Vilket mycket tydligt visar hur otroligt ointressant mitt liv är att läsa om. Tack Billy! :P

Leverpastej är, när man tänker efter, ganska motbjudande. Men jag föreslår: Låt bli att tänka efter och ta en macka med leverpastej och inlagd gurka! Mums! Nyttigt för oss töser också som ofta har järnbrist då leverpastej innehåller en del av den varan :)

IDAG FYLLER JENNY ÅR! GRATTIS SYSTERYSTER! :D

Kommentarer
Postat av: Mist

Haha, meh jag vet väl inte vad som händer i ditt liv! :P

Och hur visste du att det var jag?! :O

SKÅL

2007-11-20 @ 20:43:18
Postat av: Joakim

Man ska inte ha inlagd gurka på.. USCH!!
Näe,., rödbetor heter det..

2007-11-20 @ 23:02:34
URL: http://www.texasjocke.blogg.se
Postat av: Mist

Inlagd gurka is teh shit, köp en burk till mig Josefin!

2007-11-21 @ 00:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0