Allt är bra!

Tränat idag igen :) Denna gången body jam. Dans igen,. lite blandat sådär hip-hop, funk, lite salsa och jättekul. Men rätt svårt att komma in i det, och väldigt svettigt ^^ Men svettigt är bra när man tränar :P Det lutar ganska mycket åt att jag ska bli medlem där och fortsätta träna såhär :D Ska fråga mormor om inte hon vill hjälpa mig lite med pengar :P Hon tjatar ju alltid på mig om att jag ska röra på mig o sånt. ^^

Hade praktik idag också. Det gick bra. Fast jag är lite för klen., har svårt att få loss en del skruvar och sådär :P Men det kommer väl så småningom det också :)

Och bilen har rusat som fan de senaste gångerna jag kört. Men så ikväll när jag körde till träningen så slutade den helt plötsligt :P Så nu går den bra igen, för tillfället iaf :P

Marie är söt. Hon har heeeelt plötsligt börjat kolla på fotboll,. undrar vad det kan bero på ;P :D
Gulligull :D

Hihi. Jag är glad. Träning är bra, man blir glad av det. Folk är söta, det gör mig också glad.
Marie är extra söt. :D

Ooooch, jag har hämtat mina nya glasögon. Jag är en tönt, men jag gillar det :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0