Bra dag.

Först in till Ängelholm, klarade mc-uppskrivningen :D:D:D:D
Det trodde jag aldrig skulle gå, men titta. Jag är bäst :D Mohaha. Ehm, ja.
Nu har jag ett år på mig att klara uppkörningen också. :D Wiiiie.

Min glädje blev dock ganska kortvarig med tanke på att bilen jävlades när jag skulle köra från vägverket.
Först dog den, och ville inte starta igen. Så jag fick rycka lite i kablarna till batteriet och tändstiften. Sen startade den. MEN! Då rusade den som fan, och jag blir så irriterad. Fick den inte att sluta heller, så körde som det var.

Sen hem till mormor en sväng. Och där plockade Sandra upp mig. Vi tog oss ner till batterifabriken (friskis o svettis) och köpte kort. Nu blir det vattenjympa minsann. Sandra är knäpp, så hon tog en runda till hbg för att käka på burger king och lämna tillbaka skåpsnyckel på skolan. Och sen hade vi ju ingenting att göra, och som vanligt när vi inte har något att göra då ÄTER vi! Så det blev fika på Marilyn där Emma joinade. Mycket trevligt.

Sandra drog till stallet och jag o Emma tog min lilla bil hem. Den hoppade, hostade och hackade. Men vi kom iaf till Grevie. Stannade hos Emma en stund. Vi kollade lite på resor och sånt. Paris till våren kanske? Eller bara en spa-weekend. Mm, hade inte suttit helt fel vill jag lova. :)

Och för att avsluta vill jag berätta att min bil har aldrig gått lika bra som den gjorde från grevie och hem ikväll. Den är konstig som fan :)

Kommentarer
Postat av: Cajsa

Kul att du klarade uppskrivningen. Grattis som fan snude ! : )

2007-09-11 @ 23:35:01
Postat av: Mary

Grattis totte :D

2007-09-12 @ 09:49:14
URL: http://maryj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0