Glader

Mycket bra dag idag :) Vaknade vid tio. Gick upp och dammsög åt farmor, vilket farfar tydligen hade gjort igår. Men det märktes då inte :P Sen körde jag till pappa och städade åt honom. Sen var det dags för möte med tränaren på hälsostudion. Vi gick igenom lite övningar i gymmet och sådär. Verkar bra. Sen hem en sväng. Pratade med Madde om träning ikväll, bestämde att jag skulle med på Afro Power Dance. SKITKUL! :D Men svettigt. Nåja, är resten av grejerna där lika roligt lär jag definitivt fortsätta :D Och innan träningen blev det en runda ut till Adam och Andrea för att lämna filmer, kolla motorcykeln och snacka lite. Sen passade Andrea på att åka med mig till tåget när jag skulle köra till träningen :)

Nu är jag glad. Man blir mycket glad av att träna, det känns bra. :D Och imorgon ska vi träna Body Jam. Nån annan dansgrej. Får se hur det går :P Och jag ska hämta glasögonen, och jag har praktik. Fullt schema imorrn med :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0