Helg.

Helgen har varit lugn men bra. Umgicks med Marie i fredags. Kollade film, Constantine. Hyfsad film. Vi fick ju kompromissa lite :P jag syndade och käkade chips ^^ Men ibland får man göra det också. Sen tog vi en runda till Ängelholm. Inte lönt alls ;P Träffade iaf Cajsa o Ida. :D Sen igår vart jag hos far min hela dagen och hälsade på. Käkade god mat, nämligen köttbullar, sås, potatis och lingon! :D Faster med familj blev bjudna på mat. Sen stack jag, pappa o syster på bio. Shrek 3. Rolig film :) Idag har jag varit med farmor o farfar hos faster. Ungarna är otroligt gulliga. Jag älskar ljudet av barnskratt. Men ja, två dagars ledighet till sen börjar praktiken. Måste komma ihåg att ringa dit imorrn och höra vilken tid jag börjar. Hm. Ja.

Fundersam kväll. Mycket som rör sig i huvudet.

Wolfmother - Joker and the thief, var med i shrek. Liite roligt :)

Kommentarer
Postat av: Joakim

Låten som jag sjöng duett i torsdags var också med i shrek 3..
så det sååå... :P

2007-09-17 @ 08:04:59
URL: http://texasjocke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0