Juppjupp.

Bestämde mig för ett par bruna, lite tjockare bågar. Hela kalaset går på 3800kr ungefär. Blir fattig. :/ Men nya glasögon ska jag ha!

I fredags blev det pokerkväll hos Mattias och Caroline. Trevligt, men jag var trött. Somnade nästan på deras soffa.
Hade jag bara orkat kunde det nog gått bättre för mig än vad det gjorde, orkar bara ett litet tag sen blir det tråkigt :P

Men ja, igår så bar det ner till Malmö med Carro o Marie. Mat-Tina skulle träffa Plåt-Niklas. Haha. Ehm. Ja, så jag och Carro satte oss på Espresso House eller vad det nu heter. Galet god varm choklad iaf. Grädde och marshmallows, eller hur fan det nu stavas, på toppen. mums! :D Men vi är lite elaka, skrattar åt folk och sådär. Sen mötte vi upp Marie o Christoffer. Blev en tur inom McDonalds, jag o Carro var hungriga. Sen började letandet efter nånstans att kolla matchen. Blev tillslut Lemongrass. Alldeles för fint ställe för mig :P Haha. Men ja, jävla skitmatch. Zlatan borde skjutas. Först offside sen ska han försöka göra konster mitt i en målchans. Vad sägs om att göra saker man klarar av istället för att skämma ut hela Sverige. Fyfan, Zlatan gillar vi inte! Domaren var ju rätt dum han med, solklar hands av Danmark,. men då blåser vi inte. När sen Mellberg trillar och bollen studsar mot hans arm, DÅ är det såklart dags att blåsa. Hmpf. Jaja, får väl vara glad för att det iaf  blev oavgjort och inte förlust.

Idag ska jag plugga lite inför mc-uppskrivningen på tisdag. Jag tvivlar på att jag kommer klara den. Men ja, vi får väl se. Sen kommer kanske Marie en runda ikväll. Diskutera gårdagen och sådär lite :D Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0