Mög.

Fick den nya Winnerbäck-skivan idag. Inte alls vad jag hade hoppats på. Den kändes inte och var inte alls lika välskriven som jag ville. Två bra låtar bara; Om du lämnade mig nu och Tidvis. Resten var inget speciellt.

Praktik imorrn. Känner inte för det. Känner inte för att gå o lägga mig. Kommer drömma konstiga saker. Och jag orkar inte det. Mög. Jag känner för att bara sätta mig i bilen och köra. Utan att den krånglar självklart. Bara köra, köra, köra. Utan något mål.

Usch. Blev ingen bra kväll detta.

Marie är iaf söt. Människor som är kära och ler sådär sött är väldigt trevligt.
Men lite störd är hon allt också.

Hmhm. Ja. Jag vet inte. Jag borde sova. Fan.

Kommentarer
Postat av: Mist

KÖR TILL MIG!
Jag har tråkigt, fast det är lite sent nu kanske :P

2007-09-26 @ 00:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0