Myshelg

Tjejmiddag här i fredags. Var riktigt sur och arg för att töserna inte kom i tid. Men jag kunde ju inte vara arg särskilt länge. Så fort jag fick lite mat i mig blev jag glad igen. Och vi hade roligt. Skrattade som galningar. Underbart :D
Käkade tacos, blåbär/hallon paj med vaniljsås och senare lite chips. Och nu har jag bevisat att jag minsann visst kunde baka ^^ Pajen blev mycket god må jag säga :D

Sen igår drog jag och Marie ut på äventyr. Det bar iväg till Västersjön för lite picknick och fotografering. Fick en del bra bilder på Marie :D Och en del mindre bra, men desto roligare. Haha. Det var i alla fall jättemysigt och jag hoppas att vi gör om det snart igen :D

Idag har jag sålt mopeden. Kändes lite ledsamt faktiskt. :P Min lille moppe har blivit utbytt av min lille bil ^^
Och jag har bytt tändstift på bilen. Inte det lättaste när man inte har någon förlängare. Hoppas jag lyckades spänna ordentligt ändå :P Jag är minsann duktig idag, städar lite. Tvättar och diskar :D Ska nog bränna en bilcd också :)

Kommentarer
Postat av: Rubbe

Ohh, en redig kvinna som kan baka, det finns mer i dig än vad man kan tro Josefin lilla. :D

2007-09-03 @ 21:33:35
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0