Seegt

Har varit en otroligt seg dag. Men jag har ändå haft litegrann att göra.
Bl.a handlat hem lite mat, lämnat tillbaka filmer som var försenade men han som tog emot dem sa bara "en gång är ingen gång!" Och jag slapp betala förseningsavgift :D Träffade Benni utanför filmgrejen. Längesen man såg honom. Hm, ja.. Jag har fått ringt till praktiken också och klockan sju på onsdag börjar jag. Och ikväll har det varit vattenjympa. Så sköönt :) Har nästan precis kommit hem, lite sent. Men ska ju ändå inte upp tidigt imorrn. :P Men ja, har ju litegrann att göra imorrn.. Tänkte dammsuga åt farmor, lämna tillbaka adams filmer och kanske Maries också. Lämna lite böcker på bibblan och träna ska jag också. Har möte med Jonas på hälsostudion klockan tre. Får väl se hur lång tid det tar. Sa till Adam att jag skulle komma med filmerna vid sex., vart längesen man träffade honom och Andrea. Det är tråkigt. Andrea vill att jag ska komma dit nu ^^ Hade vart trevligt, men skumt att smyga in i nåns hus sådär när dom ligger o sover. Bara Andrea vaken nu. :P

Hmhm. Jag åt en banan och nu dricker jag Ramlösa Kaktus! Jag borde läsa ut en bok om jag ska lämna dom imorrn. Men det känns lite jobbigt och nu sitter det en FLUGA PÅ MIN LAMPA!

FEST I HELGEN! JA! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bara tomten är vaken!
Och du behöver inte smyga mycket. När du väl kommit innanför dörren så är du ju inne på Adams rum, i princip!

2007-09-17 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0