Shelter from the storm

När blev min lillasyster så klok och smart då? :P Jag hänger inte med här. :)

Biljäveln krånglar igen. Måste få rätt på det där innan jag blir helt knäpp.
Ringde pappa innan, ska kolla på det i helgen. Och imorrn ska nog jag o Marie
ha lite filmkväll eller nåt. Umgås o sådär :) Hon undrade om jag ville med henne, Christoffer, Carro och Mattias ut och käka på lördag. Känns ju bara liiiiite som femte hjulet då :P Men jag får väl vänja mig.
Kommer nog bli så en del om det funkar med Mary o Christoffer. Annars får jag väl skaffa mig
en påg jag också ;P Hahaha.

På tisdag ska jag träffa Jonas, tränaren på hälsostudion. Och vi ska väl gå igenom varför
och vad jag vill träna. Och lägga upp nån plan på det. Blir nog bra. Får väl se vad jag tycker om träningen där.
Vattenjympan på måndagar kommer jag definitivt att fortsätta med iaf :)

Nu blir det sängen. Skola imorrn ju. :)

Kommentarer
Postat av: Mary

Haha, har inte din syster alltid varit det? Vad gav dig denna uppenbarelsen?

2007-09-14 @ 15:03:29
URL: http://maryj.blogg.se
Postat av: Andrea

Men bah! När fick Marie en som det ska hålla med? Varför får jag inte reda på nåt! Du måste skriva mer skvaller^^

2007-09-17 @ 23:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0