Skitdag.

Praktiken gick väl rätt bra. Fram tills vi tog in en bil som bara ville jävlas med mig. Då var klockan väl iof redan 2. Men sen dess har det inte varit en bra dag. Bilen krånglar som fan. Jag skrotar snart skiten. Det är bara jobbigt och jag blir sur när jag kör bil. Jag älskar ju egentligen att köra bil, det är de som jag mår bäst av att göra. Men nej. Så efter praktiken kör jag till pappa. Och vi tar oss bort till skroten. Hittar en styrbox, men inte rätt. Och nån jävla idiot har tagit av etiketten på min så numret man behöver är BORTA. Så kör vi tillbaka till pappa, och det är en jävla trafik och jag får inte plats på gården så tänkte backa ut igen. Då blir pappa sur för att jag står med bilen igång och den rusar som fan, och han går bara ur bilen och smäller igen dörren. Tydligen kan jag spränga motorn eller nåt. Och jag som redan haft en skitdag blir ju inte direkt gladare så jag kör därifrån utan att säga hejdå eller nåt. Jävla skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0