Sleep ?

Undrar hur det ska gå att sova. Får knappt nån luft och jag hatar att sova med munnen öppen. Inbillar mig att det typ ska komma en spindel eller nåt o krypa in i munnen på mig :P Jag är lite störd ja :)

Och min nacke gör ont. Lite massage eller nåt hade inte suttit fel.

Och här är för varmt. Och jag är gnällig. Och Marie är söt och kärleksfull.
Jag vill också vara söt och kärleksfull. Men det är så jobbigt :P Så jag låter nog bli ändå.

Jag kan inte hjälpa dig upp, kan inte lysa upp den väg du springer.
Jag kan inte vagga dig varm o lugn.
Du har en annan röst, annan färg,
ett annat land med andra klockor som ringer.
Jag tar mig inte in i dina dunkla rum.
Winnerbäck igen, såklart. Han är bra. Han är höst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0