Ta dina minnen och försvinn ur mitt liv, älskade, älskade du.

Vart hemma från skolan idag. Har ont i musklerna och är förkyld som fan.
Nyser, snorar och hostar. Får ingen luft heller så går omkring med munnen öppen hela tiden och ser ut som en fjant. :P Skitkass dag. Känner mig ensam och liten och ynklig. Mest beroende på förkylningen. Blir helt skum när jag är förkyld. Måste nysa igen. Det gör ont att nysa :( 
Tyck synd om mig, kom hit med glass till mig! Hm, pappa kom iaf inom en runda innan. Han o syster vill tydligen hitta på nåt till helgen. Och visst, inte mig emot. Har ändå inga planer alls. Så det kan nog bli trevligt.

Nästa helg däremot blir det fest. Fira Emmas 18-årsdag på fredagen och på lördagen skulle Jenny o Kari ha fest :) Trevlans. :D

Imorrn är det möte på Hälsostudion. Får väl se vad dom har att erbjuda mig för trevligt :) Har räknat lite på min budget och om träningen kostar 300 ungefär i månaden så kommer jag ha 300kr över varje månad. Alltså lite fritid ändå. Och då är 600kr inräknade för bensin. Och bilförsäkring, mobilräkning och mat. Lyckas jag sen jobba lite då och då så kanske jag får ännu mer över. Men då gäller det ju att ta tag i och verkligen lyckas hitta ett jobb. Kanske skulle plocka lite potatis. Får se vad faster min säger. Hennes vänners grannar eller nåt sånt som behövde hjälp. Och faster ville med på vattenjympan. Skoj. Hon behöver nog komma bort från ungarna lite, slappna av och ta hand om sig själv. Det behöver väl alla, vare sig man har barn eller inte. Men ja.

Stackars han som aldrig gråter, fast han släpar på ett höghus,
vad är det ingen ska få se, som ingen inte redan sett och vart ska det där huset?
Winnerbäck är fantastisk. Eller ja, inte han. Men hans texter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0