Träning.

Jag och Sandra, vattenjympa 21.00 på måndagar. Får se om det är nåt skoj. Gillar ju vatten och sådär iaf ^^
Jag och Madde, hälsostudion hur ofta jag vill. Finns säkert något skoj där så. :)
Måste verkligen börja träna. Inte bara för kondition och sådär, utan för min rygg. Förstörde den rätt rejält när jag blev avslängd en gång när jag red. Det var längesen nu men det känns fortfarande. Så länge jag tränar och håller igång så är det självklart inte alls lika jobbigt och gör inte alls lika ont som när jag är lat och bara sitter vid datorn ^^
Detta blir bra. :D

Och nej, fortfarande inte ätit något godis. Blev dock en bit paj när jag fikade med Sandra igår, och sen en skål pop-corn till Söderkåkar på kvällen. Men det får bli ett steg i taget ;P

Idag blir det kanske lite umgänge med Marie och Cajsa. Behöver smakråd på vilka bågar jag ska välja. Det är dags för nya glasögon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0