Duktig Josefin.

Jag har gjort prov och jag är ifatt med allt utom matten i skolan. Har matteprov på fredag, vilket jag tror ska gå bra ändå. Det känns som det. Har varit på Biltema en runda idag och köpt handbromswire, och sen blev det en sväng inom Väla och fixa en liten present till Louise som fyller 20. :) Ska firas på fredag ju. Mys!

Och eftersom jag har varit så duktig ska jag unna mig själv en myskväll. Ska ta en lång dusch efter maten med hårinpackning, peeling o sånt, sedan ska jag dra på myskläder och sätta på en bra film :)

Ska antagligen kolla på bilen till helgen, om farfar tagit hem mina sommardäck tills dess. Pappa ska hjälpa mig så jag inte gör fel. Snällt av honom! Och blir det inte denna helgen så blir det nästa när Jenny är hos honom, så man vet att han ska vara hemma. Jag klarar nog det mesta själv iof, men kan vara bra att ha någon i närheten som kan lite mer ändå :)

Kommentarer
Postat av: Louise

Hoho vad spännande:D

2008-04-02 @ 22:41:52
URL: http://annalouiseb.blogg.se
Postat av: Robin

Exiting!Jag vill också mysa, fast allt det där grejsimojset som du har struntar jag nog i :P

2008-04-03 @ 11:33:07
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0