Helg

Firade Lollan igår,. det var rätt trevligt. Cajsa blev svinfull. Skällde på mig för att hon fick för sig att jag och Noah skulle på efterfest och hon inte fick följa med. Jag gick hem till mormor och sov istället så fort jag fått in Cajsa i en taxi. Det var en rätt trevlig kväll iaf.

Ikväll har jag varit hos Marie o spelat lite kort med henne Cajsa o Carro. Kvällens förolämpningar kom från Cajsa och såg ut såhär: "Bajspåse i lungan!" och "Jävla sunksvin!"

Ehm, ja. Nu är jag sjukt trött. Så jag ska alldeles strax vila huvudet mot kudden. Hoppas på en drömfri natt och utan att ryggen/nacken gör ont.

Nu blir det iaf nystart med träning och nyttigheter. Har slarvat för mycket sista veckorna. Dumt, mycket dumt av mig.

Nu, sängen!

Kommentarer
Postat av: Robin

Vad är Cajsas problem? Så säger man väl inte :P
Eftersom att hon och jag inte var så fulla när vi firade oss själva så tog vi igen det. Bajspåse i lungan, wtf?

2008-04-06 @ 03:26:40
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0