Helgens bravader.

I fredags var jag en sväng hos Cajsa med Marie och Christoffer. Spelade kort och sådär. Myspys.
Sen i lördags hämtade jag mina sommardäck på giffen och körde till jobbet. Började 11.30 och jobbade till 18.00
Jättekul! :) Och rätt mycket folk. Mitt i min rast kom en tjej in, har glömt vem, och frågade om jag kunde ta resten av rasten senare. Det var lång kö i kassan och jag fick sköta mig helt själv :D Skitskoj. Och det gick rätt bra, bara några småmissar. Men det händer ju alla när man är ny så. Sen duschade jag på jobbet och körde till pappa för att lasta av däcken, och efter det körde jag in till Ängelholm. Var förfest hos Dan och jag var ensam tös tills Jenny o Kari kom! Tog en öl o sådär bara sen gick vi ut, och Martin var ju jätterolig och hällde sprit på min bil :( När krogen stängde gick vi allihop till statoil och hälsade på Sandra som jobbade, så duktig var hon :) Och sen gick jag hem till mormor. Upp 07.30 för att gå ner o hämta bilen i stan och köra hem och byta om till arbetskläder. Sen bar det av till pappa för att byta däck och handbroms. Jag lyckades krångla till arbetet ordentligt genom att skjuta iväg en liten bricka som ska hålla fast en fjäder vid bromsarna. Utan den, inga bromsar. Och tror ni att vi lyckades hitta den igen? NEJ! Som tur var hade pappa en liggande annars vetifan vad jag hade gjort, för när klockan var fyra begav jag mig till Jonstorp för en filmkväll med galet trevliga människor :D Två filmer blev det, och temat för kvällen var vampyrer. Första filmen var Queen of the damned, SE DEN INTE! :P Andra filmen däremot Interview with the vampire! Mmmyes. Mycket bra film. Och tro nu inte att det beror på att både Tom Cruise och Brad Pitt är med i den, för så är inte fallet. Inte alls min stil på män, så de så! :P

Hmhmhm,. Ja. Idag har jag varit i skolan. Jag är ifatt med matten och jag fick tillbaka två uppgifter i svenskan med MVG på båda :D Fjärde i rad nu i svenskan, jag är bra! :D

Och nu är jag trött men glad. Blir nog ingen vattenjympa ikväll, alldeles för trött. Blir kanske en promenad sen om jag orkar ^^

Kommentarer
Postat av: Robin

Yes, låter som en fullspäckad helg :P

2008-04-14 @ 20:14:21
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Mamma

Du är en duktig flicka..:P

2008-04-14 @ 20:21:33
Postat av: Kim

Med betoning på galet. ;]

2008-04-15 @ 12:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0