Jobb!

Har jobbat 10 timmar idag. Svinjobbigt. Är helt slut i huvudet nu. Kan inte tänka ordentligt. Men skönt att inte bara sitta ner hela dagarna iaf :) Imorgon är det matteprov och samhällsprov. Matten kommer nog gå bra, men inte samhällen. Men den skiter jag i, för jag läser bara den kursen för att få 450 poäng så jag kan få mitt studiebidrag. Behöver bara 400 poäng för gymnasiebetyget ju. Jag ska också hinna köra till skroten i Ängelholm nån gång under dagen, antagligen på hålan mellan 10 och 12. Ska göra något åt bilfan. Tralala.

Helgen blir nog bra. Men det känns som om jag aldrig kommer vara ledig. Efter att vara van vid att varje helg vara ledig så jobbar man helt plötsligt och har en massa folk som vill umgås med en, det är rätt trevligt :D Men stressigt. Aja, man kan inte få allt här i världen.

Humptydumpty. Så är det.

Kommentarer
Postat av: Robin

Så är det när alla tycker om dig Josefin :P

2008-04-25 @ 01:16:20
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0