Längesen.

Var ett tag sen jag bloggade nu. Har iaf fått jobb på McDonalds i Mellbystrand, ska dit på torsdag på introduktion. Hoppas på att få jobba massor, behöver pengar :P
Måste byta handbroms på bilen, och så har antagligen en ljuddämpare gått sönder så det kommer svarta trådar från avgassystemet :P haha. Fast det får va som det är, får se om den går igenom besiktningen först :P Någon som vill åka med till Biltema en sväng ? :P

Hm, träningen har gått lite sådär. Skärpning nu igen. Men tråkigt att träna själv! Och folk är antingen lata eller upptagna :P Haha. Men ja,. vafan. Var iaf på vattenjympa igår. Synd att det bara är en gång i veckan. :(

Har haft mycket att plugga men nu börjar jag komma ifatt med allt. Prov i filosofi imorrn, får se hur det går. Läraren gör ämnet skittrist när det egentligen kunde varit hur roligt som helst. Och på fredag är det matteprov. Ska nog gå bra. Godkänt iaf. Emma var snäll och hjälpte mig förstå derivata! annars hade det nog gått rakt åt helvete med detta provet.

På fredag blir det party. Folk verkar vara på festhumör iaf. Louise som fyller 20 och ska fira sig lite. Först mat hemma hos hennes far och sedan utgång. Kan nog bli skoj, men jag har inga pengar. Får hoppas att jag inte ska jobba på fredag iaf. Men men. Blir nog bra.

Eh, ja. Det var väl vad jag hade att säga för tillfället. Har inte så mycket att skriva om. Mest skola, träning och jobb. Inget skoj att läsa om väl? :P

Kommentarer
Postat av: Robin

När Lollo är på humör är alla det ;P Vad fan är derivata ?

2008-04-01 @ 21:24:08
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Cajsa

Jo, bättre än inget : )

2008-04-02 @ 16:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0