McDonalds, japp.

Har nyss kommit hem efter första arbetspasset. Var faktiskt riktigt roligt och alla var trevliga och sådär :D
Känns skitbra. Och jag kom in i det, men visst... det går ju inte tillräckligt snabbt ännu. Men det kommer! Ska jobba på lördag också! PENGAR, PENGAR, PENGAR! :D Och det visade sig att Frida, som utbildade mig, vet vem jag är och jag vet såklart vem hon är också! Vi har båda gått på Förslövs skola ju :) Jag trodde inte hon skulle veta vem jag var, men det första hon sa när hon såg mig var: "Dig känner jag ju" :D
Ja, så det verkar som att jag får tacka nej till Lindab. Jag ger McDonalds lördag också för att se hur det känns och sen ringer jag Lindab nästa vecka. Så då får Sandra passa på att ringa dit! :P Haha.

nu är jag trött som fanken! Snurrig i huvet, men det blir väl så när man har mycket att tänka på och sen slappnar av :P Det här blir nog bra som fan tror jag! :D Wiiie.

Och jag är fortfarande helt kär i min klänning! Hoppas bara den passar! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Har du inte provat klänningen, det låter ju sådär :P

2008-04-08 @ 21:01:29
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Emma

JAA!!

Klart att du ska med!
Filippa var ju ändå inte riktigt säker.
Men då bokar jag dig, Josefin! =D
Lördagen den 26/4

Hjääälp- det är ju snart!!

För den delen är det grillfest, med personlig inbjudan från mig, (dvs. att jag bestämmer att det är till för studenter!).
25/4!

Hemma hos mig.
Grille- Gille! =D

Oss studenter imellan ;)

PUSSS!!

2008-04-09 @ 07:46:17
URL: http://emmapetson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0