Nuså.

Fick tillbaka studentmössan idag, så nu passar den. :D Ska bara få till det så att klänningen funkar också :P
6 veckor = - 6 kg = mindre bröst = klänning som passar ? :D Igår tränades det vattenjympa, ikväll ska jag ut och gå, men inte förrän solen försvunnit. Alldeles för varmt annars, jag dör! Så nu ska det minsann fungera. :D

Har pluggat lite filosofi idag. Nästan klart. Tänkte fixa till det sista i skolan imorrn. Börjar inte förrän kvart i två så ska dit vid tolv. Ska även komma igång med Sv C ordentligt. Tänkte läsa igenom min fakta lite ikväll och sådär så jag kan börja skriva lite imorrn i skolan.

Har även hunnit med ett besök hos Marie idag. Vi satt mest och glodde på tv, som vanligt. Men ändå :P

Kommentarer
Postat av: Robin

Blåste det inte i Båstad?

2008-04-29 @ 23:42:47
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0