Plugg och sånt.

Gick upp nio. Bad farmor väcka mig så att jag säkert skulle komma upp. Efter det har jag varit och hämtat ut min studentklänning och varit på biblioteket. Halvnöjd med klänningen, men till studenten ska jag vara helnöjd ;P Hittade två böcker på bibblan som jag nog kan ha användning för i mitt filosofi arbete om frihet. Varat och Intet av Sartre och Filosofin genom tiderna efter 1950. Så det ska nock bli bra :)

Nu ska jag börja läsa igenom böckerna jag lånade till den vetenskapliga rapporten och sådär så att jag kan lämna tillbaka dem om de inte var vad jag behövde. Sen ska jag läsa filosofiböckerna också. Och sen ville farmor ha med mig till Willab, hon skulle ha nån jäkla mätsticka till nån växt. Jag vet inte, förstod inte vad hon menade. Jag är kass på växter. Lyckas döda de flesta växter jag drar hem.

Ikväll ska jag ta bilen och köra ut till Hemmeslöv och promenera på stranden där. Tror jag. Eller så ser jag om någon vill följa med till Hovs Hallar eller nåt sånt :)


Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, jag hade ihjäl en kaktus för något år sen :P

2008-04-15 @ 16:06:28
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0