Plugg, plugg och liten uppdatering.

Uppdatering sen sist:
Varit hos mormor tills måndag och passat lägenheten. Vattnat blommor, hämtat in post och sånt. Skönt att vara för sig själv lite. I lördags var jag i Nyhamnsläge, eller vad det nu hette, på filmkväll. Käkade spaghetti och köttfärssås. Alltid lika roligt att se folk laga mat ^^ Passade även på att plugga lite filosofi hos mormor så nu är arbetet nästan klart. Har en vecka till på mig, men så har jag två prov på fredag och imorgon jobbar jag 9-19. Så jag vetifan.
Fredagkväll är det grille (gille och grill ^^) hos Emma. Sen utgång i stan. Nykter Josefin! Och på lördag ska jag först plugga svenska C hela dagen och sen på fest i Höganäs, får bli nyktert även då eftersom jag på söndag jobbar mellan 13-21.

Torsdag: Jobb 9-19
Fredag: Matteprov kap 2 & 3, Samhällskunskap B prov 5 olika kapitel, fest hos Emma
Lördag: Plugga Svenska C, Fest i Höganäs
Söndag: Jobb 13-21
Måndag: Skola, skriva Svenska C, vattenjympa
Tisdag: Ledig, skriva Svenska C och Filosofiarbete
Onsdag: Filosofi klart, skriva Svenska C
Torsdag: Jobb 11-15, skriva Svenska C
Fredag: Jobb 12-16.30, skriva Svenska C

Så ser det ut minsann. Vetifan när jag ska hinna träna. Men det löser sig. Äter ordentligt och sådär ju. Inte en massa skit. Jag är duktig. 3,8kg har jag gått ner totalt. Fler ska det bli! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0