Promenix

Jag och Cajsa tog en sväng till Djurholmen. Mysigt som fan är där. Fast jävligt blött och jobbigt. Inte så lyckat att båda två hade converse på sig ^^ Nästa gång blir det stövlar. Och nästa gång blir på torsdag. Rundan vi gick idag tog ungefär en timme, med paus efter den värsta backen när jag trodde att hjärtat skulle slå sig ur bröstet på mig. Hej, har någon sett min kondition? Jag blir så ledsen. Den var rätt trevlig att ha. Tralala. Nu är jag trött som fanken, ska nog alldeles strax ge sömnen ett försök. Börjar inte förrän kvart över tio imorrn. Skönt. Matte först sen svenska. Jag borde ta bussen, för egentligen har jag inte råd med bensin, men det är så tråkigt. Man får alltid vänta en massa och det tar mycket längre tid än att köra själv. Så nej, imorrn blir det bil. Men på onsdag får det nog fan bli bussen. Tror jag. :P men nu blir det sängen, och jag är så trött att jag inte ens vet vad fan jag skrivit nyss ^^

Kommentarer
Postat av: Robin

Aww...stackarn, jag vill också vandra. Varför frågar ni inte mig? :P

2008-04-07 @ 00:32:41
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Emma

jag är rätt sugen på vattenjympa. Men mitt konto sviker nog. Har inte fått min utlovade check från Ellos ännu =/
Wierd. Men den skulle komma inom 3 veckor, och nu har det gått typ 2. Mjaja.

Får se hur det blir. Det är ju väldans skönt faktiskt =)

Puss!!

2008-04-07 @ 15:47:21
URL: http://emmapetson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0