Trevlig helg

Party hos Emma i fredags. Var nykter tills vi hamnade i Ängelholm. Men innan dess var vi som sagt hos Emma och grillade. Hon var söt och bjöd mig på mat :) Folk skulle ta bussen in till stan vid halv elva, och jag körde. Karl åkte med mig. Sen möttes vi upp i Ängelholm och Emma och jag hade en pratstund. Sen blev det Tres där jag träffade Ida och Polly, som fyllde 18 i torsdags. Grattis Polly :) Jag blev lite för full. Oväntat liksom, jag är dum i huvet ibland. Jag, Noah och Jeppe stack hem till honom när krogen stängde och spelade biljard. Jag älskar biljard. Tyvärr förlorar jag bara, men det är faktiskt kul ändå. Spelade hela natten. Var väl hemma hos mormor, där jag skulle sova, vid nio på morgonen. Vi körde och hämtade emma och jag tog hand om min lilla vän. Fick Kim att övertala Stefan och Sassa att låta Emma följa med dit på kvällen och så blev det. Jag är väldigt glad för det :) Annars hade jag antagligen fått stanna hemma med Emma, på eget initiativ såklart men ändå.
Jag är som sagt glad att hon följde med, för när vi kom dit möts vi av två människor som bor i lägenheten. Och det bara strålade om Sassa. En såndär person med mycket energi som man blir helt glad av :) jag och Emma pratade om det i bilen på vägen hem, och om hur bra hon och Stefan passar för varandra. Det syns fastän man inte känner dem. :) Tyvärr fick vi inte pratat så mycket, men jag hoppas att det kommer det också :D
Idag har jag varit jättetrött och jobbat från 13 till 21. Sista två timmarna visste jag knappt vad jag hette eller vad jag gjorde. Men det blir bättre på torsdag o fredag när jag ska jobba nästa gång :P

Ehm. Ja. Jag vet inte. Robin slog sönder sin mobil i fredags och jag fixade skjuts hem till honom. jag är en mycket snäll människa, det har jag inte trott om mig själv innan ^^

Kommentarer
Postat av: Yngve

With the good comes the bad, with the bad comes the good.

2008-04-28 @ 07:31:03
Postat av: Robin

Hmm... Jahopp, var det nödvändigt att skriva vad jag gör med min telefon i din blogg? :P
Skäms tillräckligt mycket redan.

2008-04-28 @ 15:06:57
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0