Trevlig kväll!

Blev en tur till Cajsa. Och på väg från ljungvägen så fick vi Louise med oss också :)
Gick ner till Marie och hon följde med bort till Fiket och vi drack lite ramlösa och snackade.
Bestämde oss för att åka in till stan och sola, men Marie jobbar tidiga skiftet så hon stack hem och sov istället.
Så Cajsa, jag och Lollo gick uppför hela jävla Grevie, som är dumt placerat I en backe! Var är min kondition?
Vi körde iaf in till stan och solade, riktigt skönt. Och jag har fräknar, det är sött. Borde sola oftare så de syns :D
Nu ska jag snart sova. Matteprov imorrn, men jag tror faktiskt att jag får godkänt. Det känns bra :) Tack som fan Emma för att du hjälpte mig! Annars hade det aldrig gått :D

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, vad sött Josefin, jag hade ingen aning att du hade fräknar :P

2008-04-03 @ 23:35:25
URL: http://rubbejungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0