Yeahyeah

Gick o la mig vid ett igår och vaknar 07.23 imorse och kan inte somna om! Kul! Lyckades efter nån timme så jag fick iaf sovit 7-8 timmar. Annars hade jag dött. Nu känner jag mig mest seg och har liiite liiiite huvudvärk. Så jag ska dricka ett par liter vatten och sådär. Sen kl 15.00 börjar jag jobba. Ska först ha utbildning 2h och sen fortsätta jobba till klockan 20.00 ikväll. Så då tjänar jag lite pengar till studenten :P Och på tal om det, jag har hittat min studentklänning! Och jag hittade ett par skor jag vill ha också, fast vet inte om det är så bra med tanke på att det är ganska hög klack på dem. Jag tvivlar på att jag klarar att gå i dem hela studentdagen. Men vi får se. Jättesöta var dem iaf. Vita med en liten rosett på längst fram. Helt perfekta! Så jag får kanske mörda mina fötter. Vill man va fin får man lida pin, som man säger. Jag är iaf helt kär i min klänning! :D

image8


Kommentarer
Postat av: Robin

Du har så rätt, men du kan ju byta skor innan din studentfest börjar :P

2008-04-08 @ 11:20:10
URL: http://rubbejungel.blogg.se
Postat av: Louise

Jätte söt klänning! Så FINA vi kommer vara :D

2008-04-08 @ 16:51:38
URL: http://annalouiseb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0