MÖG!

Okej, jag kommer antagligen inte få några pengar förrän om tidigast tre månader. Socialen here I come. Kul liksom. Och eftersom jag inte får några pengar så vetifan hur det blir med USA. Och datorn är cp. Har inget antivirusmög längre, och det kommer upp varningar om det typ tre gånger i minuten. Och aaah! Det enda som är bra just nu är att min psoriasis börjar bli bättre! Tack ljusbehandling! :) Och det går finemang i stallet. Men shit vilken träningsvärk jag fick i ljumskarna efter att jag red. Ska rida idag också, och på lördag :D Wohoo! Fan vad jag hatar pengar!

Och snart åker Emma :/ Tråkigt. Men kul för henne :)

Nu ska jag äta lite frulle och sen göra mig iordning för en tur till stan. Ska på ljusbehandling och lämna Jenny vid bussen och sen blir det stallet. Ska se om jag kan hitta de sista julklapparna också. Så är det klart sen. Ska hämta en spindelled till pappa på mekonomen också.

Vad händer imorrn? Någon som vill umgås lite med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har ju precis fått lön.....

2008-12-04 @ 12:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0