Alla hjärtans dag.

Har aldrig gillat denna dagen. Om jag inte minns fel så fick jag av Jocke, på den tiden det begav sig, en ros eller rosor och en ram med hjärtan. Allt som han hade skickat sin mamma att köpa. Det är ju trevligt liksom :P Men vafan, det är väl vida känt i mitt umgänge nu att han inte var riktigt som han skulle. Men ja, iaf. Det jag skulle komma fram till var att idag har varit den bästa alla hjärtans dag någonsin :) Tack vare Marie och Sandra. Först fika på Espresso House. Mysigt ställe. :) Sen bestämde vi oss för filmkväll så vi fixade filmer, chips o dipp. (Så nu måste jag fan se till att komma igång med träningen, om bara denna jävla hostan kunde släppa) Vi kollade två filmer. En med Johnny Depp, som jag sett innan, nämligen Sleepy Hollow. Alla samarbeten mellan Depp och Tim Burton anser jag vara bra. Marie o Sandra var väl lite skeptiska. Men det är bara för att de inte förstår skönhet :P
Den andra filmen var Flickan i Källaren. Sämre film har jag nog aldrig sett. Seg som fasen. Och fodralet och texten bakpå var heeelt missvisande. Vad ni än gör, KOLLA INTE PÅ DEN!

Jag lyckades plugga lite svenska också. Har prov imorrn i språkhistoria. Det ska nog inte vara några problem, har ju varit med på lektionerna och känner att jag faktiskt minns det mesta så. Borde pluggat lite matte tills imorrn också, men det kan jag göra i helgen. Det blir nog bra :)

Imorrn blir det bio med Cajsa. Sweeney Todd. Eller hur det nu stavas. Ska bli mysigt. Sen ska vi väl ut o ta nån öl. Jag borde ta det lugnt så att jag blir frisk nångång. Har ingenstans att sova heller... så får väl se hur det går. Löser sig nog. Lördag är det födelsedagsfest hos Caroline med middag och sånt mys tydligen :)

Det känns bra nu. Ikväll är jag glad :)
Messade syster yster innan idag också. Tror inte att nån av oss har så mycket till övers för alla hjärtans dag egentligen. Men man kan ju passa på ändå liksom :P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-02-14 @ 23:32:11
URL: http://www.menjohanna.blogg.se/
Postat av: Mist

Sleepy Hollow fetäger!

2008-02-15 @ 20:42:23
Postat av: Sandra

Du e fan as het på den bilden!
:D

2008-03-03 @ 01:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0