Allt är som vanligt.. nästan

Bilen går dåligt, idag gick den inte alls. Pappa fick komma så vi drog igång den med hans jeep. Jobbigt.
Jag hade lite bråttom hem för jag skulle hinna tvätta och gärna plugga lite till på provet imorrn. Judendomen.
Var iaf måttligt irriterad när jag väl kom hem så det slutade med att jag sprang omkring som en galning och städade undan allt skit jag hade lyckats asa fram :P

Cajsa vill bjuda mig på bio på fredag. Kan ju vara vårt sätt att fira alla hjärtans dag, fastän det är en dag för sent och vi inte direkt är kära :P men vafan, man kan väl fira med sin vän också ? :)

Kommentarer
Postat av: Mist

Cajsa och Jossan sitting in a tree.. :P

Alla hjärtans dag suger

2008-02-12 @ 23:34:18
Postat av: Cajsa

Sen när är vi inte kära ?!!

2008-02-13 @ 01:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0