För din och för min, men inte för kärleks skull..

Winnerbäck är fantastisk dagar som denna :)

Nu blir det fan skärpning på mig. Imorgon har jag arbetsintervju på Campingen i Torekov.
Hoppas på att få sommarjobb där i receptionen. Då slipper jag Lindab och får en bättre erfarenhet inför framtiden.
Det negativa är dock att jag inte har möjlighet till fortsatt jobb där i höst eftersom dom stänger. Men då blir det bara att leta efter annat och det ska jag väl lyckas med om jag bestämmer mig för det :)
Träningen ska komma igång på allvar, som jag sagt innan också, efter lovet när Madde kommer hem.
Från och med NU slutar jag käka chips o godis o skit. Endast vid speciella tillfällen som typ filmkväll eller sånt och då helst popcorn. Och ja, Cajsa kommer hata mig för detta, men jag ska faktiskt sluta festa så mycket.
Jag är trött på det. Inget roligt längre. Jag vill vara som jag var när jag var 14, fast ändå veta allt det jag vet idag som jag inte visste då. Funkar det tro ? :P haha.

Nu ska jag skicka lite låtar till Marie och sen gå upp o se om farfar behöver nån hjälp i köket. Farmor går i pension idag så vi ska käka lite gott o så ikväll och överraska henne :)

Farväl Jupiter, adjö.

Kommentarer
Postat av: Katti

Hoppas det går bra på arbetsintervjun :)

2008-02-20 @ 17:08:20
URL: http://katjanathaliawall.blogg.se
Postat av: Cajsa

Varför skulle jag hata dig för det ? Du gör väl som du vill, eller ?

2008-02-21 @ 23:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0