Halvbra

Simningen gick väl sådär,. fortfarande trött och seg i kroppen pga träningsvärken. Men det var skönt att vara i vattnet. Simmade väl nästan hälften av vad jag hade tänkt och lekte mest med Sandra o Marie resten av tiden :P Men vi höll igång rätt bra då också så blev faktiskt rätt trött. Var längesen jag stod på händer, gjorde volter och dök från trampolin :P Känner sig som ett barn igen :D Jag älskar att bada, det borde vi göra oftare :D

Sen blev det matteprov, tror att jag får godkänd. Om jag har tur vill säga. Jävla skitmatte. :( Ehm,. ja. Sen blev det bakad potatis på graffiti. Mums. Var rejält hungrig då eftersom jag bara hade hunnit käka ett päron och ett äpple, och klockan var väl halv fyra nåt :S Marie, Sandra o Dan kom iaf dit,. men Sandra skulle iväg o träna så hon stannade bara en liten stund. Och ja, sen var jag dum och käkade världens godaste cheesecake på Espresso House och Dan bjöd på kaffe. Gott var det iaf, men det ska vara slut med sånt. Har inte pengar och kropp till det. Haha :P

Imorrn blir det skola, tråkigt. Men snart är det studenten :D Sjukt. Ehm,. ja, sen vet jag inte riktigt. Ska väl käka middag med farmor o farfar för sen åker dem på lördag. Är så avundsjuk, jag vill också till Sälen. Men får väl tänka positivt, har hela huset för mig själv istället för bara källaren :P haha. Eh, ja,. jag ska börja skriva på mitt tal också. Vet bara inte vad jag ska snacka om. Det ska vara argumenterande, någon som har förslag? Tråkig uppgift,., men ja, måste göras.

Nu ska jag läsa klart en bok och kanske sova sen. Eller nåt. Gonatt :P

Kommentarer
Postat av: Mist

Jag kan skriva ett argumenterande tal till dig, du vet hur bra jag är på att argumentera ;-).

2008-02-29 @ 12:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0