Nyttigheter

Idag har jag minsann varit duktig :) Och kommer vara ännu duktigare. :P
Började med att jag gick upp lite för sent :P Vid elva, men det var lugnt ändå. Fixade mig o körde in till Ängelholm. Skrev klart debattartikeln till svenskan och lämnade in den. Sen käkade jag lunch med Sandra på graffiti, hyfsat nyttigt, iaf bättre än pizza som det brukar bli annars. Det var vår avslutning på "käka ute". Ingen av oss har råd eller borde käka massa onyttig mat ute. Marie o Christoffer kom dit också och åkte med mig hem. Var hemma vid fyra nåt tror jag. Nu har jag precis kommit hem, igen. Har varit ute och gått en rätt lång runda. Tog lite mer än en timme, men då pausade jag och ringde Marie och övertalade henne att följa med på vattenjympa sen också :)
Promenade blev iaf denna rundan: Började hemifrån, gick rakt ner förbi Drivan till stranden, sen längs med stranden bort till hamnen,  upp till torget, förbi statoil och där, sen stora vägen, svängde vid farthindret och sen hem. Rejäl runda för att vara jag :D Nu ska jag nog snart käka middag, och sen blir det vattenjympa också :D

Detta känns fan skitbra, idag är jag glad :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0