Onsdag.

Kunde inte sova igårkväll. Låg klarvaken och tänkte fram till klockan var strax över ett. Så jag bestämde mig för att inte alls vara nyttigt och ta bilen till bussen för att få sova tio minuter längre på morgonen. Varje minut räknas :P
Lyckades till slut somna och kom upp nästan i tid. Blev lite stressigt men lyckades få med mig vattenflaskan och två äpplen, varav ett fick bli min frukost :/ Hade religion, roligt ämne med en rolig lärare. Sen hämtade mormor mig på skolan och bjöd på middag. Lax, potatis, broccoli och turkisk yoghurt eller vad det heter. Gott iaf. Eftersom det regnade körde hon mig tillbaka till skolan också, för annars hade jag faktiskt gått men mina skor läcker :( Hade iaf filosofi, vilket kunde varit ett roligt ämne om inte läraren haft en galet sövande röst. Fick iaf tillbaks provet och fick nog Vg tror jag,. han hade skrivit konstigt. :P Sen tog jag mig hem, och det blev en promenad med Marie vid stranden. Helt underbart väder! Älskar storm och hav och luft. Det var iaf skönt, dock jäkligt jobbigt. Och roligt. Eh, ja. Vi gick iaf först uppe i skogen, sen på vägen tillbaka så gick vi nere vid stranden., men vattnet var så högt att vi fick klättra uppe i gräset istället. I motvind. Bra träning iaf, och kul hade vi :)

Imorrn ska vi simma. Tar bussen in vid elva. Sen har jag matteprov, vilket antagligen inte lär gå så bra. Matten funkar inte alls. Men vi får se. Bara att ge det ett försök,. :/ Fortfarande ingen som kan hjälpa mig med matte c ?

Galet mycket träningsvärk i ryggen och axlarna efter aeroboxen. Men kul var det, hoppas Madde kan nästa gång också :) Har även lite träningsvärk i benen och magen,. men inget i armarna,. känns bra att veta att någon muskel i kroppen är hyfsat tränade iaf :P

Eh, ja. Nu vet jag knappt vad jag skrivit eller inte skrivit. Men det blir nog bra såhär. :P

Kommentarer
Postat av: GeneralGluten

Hehe, det e gött med träningsvärk :D

2008-02-28 @ 00:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0