Onyttigheter

Har käkat kladdkaka idag,. Inte så jättebra om jag ska nå mitt mål kanske. Men hade iaf en nykter helg.
Och jag och farmor gick en lång runda med hunden innan. Ner till stranden, mysigt väder ute. Blåste och var mörkt på himlen., lite ovädersaktigt,. :P Mysigt iaf.

Ehm. Jag, Carro, Mattias, Marie o Christoffer fixade kladdkaka och grädde och körde till Cajsa för att fira henne lite idag också :) Hon blir ju 20, det är sjukt. :) Grattis Cajsa :D Vi sjöng för henne och sånt. Det var trevligt.
Sen tog jag o farmor promenaden. Och sen har vi käkat middag. Åt alldeles för mycket så nu är jag väldigt mätt. Lite jobbigt. Ska höra om inte Cajsa vill gå en runda med mig sen också :) Vi ska ha lite filmkväll.

Myssöndag helt enkelt. Men nu fryser jag, och det är lite jobbigt. :(

Blev bjuden på fest innan också. Hos Hinter :) Trevligt, har inte pratat med honom på länge. Jag och Marie bestämde att vi ska dit :) Så de så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0