Tisdag.

Idag har jag inte varit så nyttig hittills. Käkade chips med Marie. Dumheter. Men ska iaf iväg och träna, dubbelt pass med Madde. Först aerobox, sen får jag se om jag kör lite i gymmet eller om jag tar afropowerdance med Madde. I vilket fall som helst så blir det två timmars träning.
Jag och Marie var iaf i Boarp och köpte massa frukt, så det känns väl bra. Köpte gurka också, det är gott :P
Imorrn ska nog jag o Marie ut o gå. Stranden kanske. Fast jag gillar inte att gå i sand, det är svinjobbigt och så har man flera kilo sand med sig hem i skorna. Men vi får se. Torsdag blir det simning med Marie iaf :) Kanske går en runda också, får se. :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

haha jag har inte heller vatt nyttig idag :)

2008-02-26 @ 17:26:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Emmapetson

Okej. Bortsett från chipsen såhär mitt i veckan, så är jag SJUKT STOLT över dig!
Du fixar det här, Josse =)

2008-02-27 @ 07:58:18
URL: http://emmapetson.blogg.se
Postat av: Jenny

Du är mucho duktig! *klappa på huvet*

2008-02-27 @ 13:05:09
Postat av: Anonym

Jaa. Det händer en hel del events innan. Kolla in Lollos blogg, så får du all information skriftligt också =P
Nej. jag har inte tagit mig i kragen och gjort det ännu - förlåt =( *skäääms*
Jag ska ta tag i det, så du kan få besked så snabbt som möjligt!

Pusss

2008-02-27 @ 21:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0