Tralala.

Har tränat en kvart pilates. Får ju börja så smått :P Hade tänkt försöka få töserna att gå ut o gå en runda med mig sen ikväll också,. får se om dom vill eller inte. Annars får jag väl gå själv när jag kommer hem. Och har pratat med farmor nu också, hon vill komma i form till sommaren. Så vi ska käka bra mat,. massa grönt o sånt :P haha. Farfar kommer inte bli glad :)

Såhär ser veckan ut iaf.
Måndag: Åka in till skolan, skriva ut arbete och lite recept till farmor. Vattenjympa på kvällen.
Tisdag: Plugga lite matte och försöka komma på något att argumentera om på svenskan. Träning på kvällen, aerobox kanske?
Onsdag: Skola igen. Plugga lite formler till matteprovet. Träning på kvällen, gym, bodyjam eller bodytoning.
Torsdag: Simma? Matteprov. Skriva argumenterande tal. Promenad med farmor kanske?
Fredag: Skola. Skriva argumenterande tal.
Lördag: Till Marie som fyller 20. Gå en runda kanske.
Söndag: Skriva klart argumenterande tal, träning i gymmet.

Nu ska jag bara försöka hålla detta också. Jag har satt upp ett mål. 10kg ska jag gå ner till studenten. Det borde jag klara. Om jag skärper mig ordentligt. Självdisciplin, tack? :P

Slå mig om jag missköter mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0