Trötter.

Jag hade planer på att gå upp åtta och ta mig till gymmet. Gå på nåt step pass och core pass. Men det gick inte så jävla bra. Jag vaknade nyss och har antagligen stängt av alarmet i sömnen :P Så jag får träna här hemma idag. Hinner inte iväg nånstans. Har en massa matte att plugga också :( Någon som vill hjälpa mig med Matte C ?
Måste skriva två uppgifter i svenska också, och läsa igenom lite filosofi, samhällskunskap och religion. Kul :P

Ikväll blir det filmkväll eller nåt hos Carro tydligen. Jag, Cajsa o Marie ska dit. Kan nog bli trevligt. Jag är bara så trött alltid. Men ja. Det löser sig nog :P Sen imorrn blir det att fira Cajsa som fyller 20 på söndag. Vi ska vara hos henne klockan sex och käka smörgåstårta och dricka vin, vilket jag hoppar över eftersom jag ska köra. Får bli vatten för min del :) Kan nog bli en trevlig helg. Blir lite plugg på lördag och söndag också,. och på måndag måste jag, trots att det är studiedag, åka in till stan och skriva ut lite arbete och lämna in o så på skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0