Forever young

Rastlöshet i själen, kanske man kan kalla det. För jävla irriterande känsla iaf. Måste göra något. Får se vad Cajsa säger, om hon orkar. Hon har varit på Tivoli hela dagen. Jag har legat hemma och sovit. Febern är borta, förkylningen är kvar. Men jag kommer inte kunna sova nu ändå, inte när jag är rastlös på detta sättet. Det går aldrig. Måste få komma ut lite då. Kanske smittar Cajsa, men det tror jag inte. Äh, vi får se. Hon lär vara trött.


Ååååh, jag blir knäpp.


hoppas verkligen att jag får jobb på Lindab. Tycker fan det ska bli kul att gå till jobbet imorrn ju. Sjukt! Eh, ja. Om jag nu inte helt plötsligt blir jättesjuk och får en massa feber. men det hoppas jag att jag ska slippa.


Hm, jag vet inte hur jag ska göra. Om jag nu får vidare anställning på Lindab, så ska jag ju spara pengar. Men frågan är om jag ska ut och resa innan jag skaffar lägenhet, eller om jag ska skaffa lägenhet och sen hyra ut den när jag reser. Smidigast egentligen att vänta med lägenhet, men samtidigt så längtar jag som fan efter något helt eget. Åh, jag vet inte. Och när ska jag plugga? Och kommer jag göra lumpen? Och vad fan kommer hända?

Störd kväll.

Kommentarer
Postat av: Robin

Jag tycker det låter som en filosofisk kväll :P

2008-07-13 @ 15:47:52
URL: http://rubbejungel.blogg.se/
Postat av: Mist

I WANNA BEEE FOREEVER YOUUUNG!

2008-07-17 @ 17:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0