"Jag har lärt mig att längtan är bättre än att ha, för man saknar inte det som man har"

Uh, jag är trött som fan! Gick av skiftet 06.06, somnade inte förrän vid åtta. Upp igen elva. Börja jobba 12. Slutade för en timme sen. 3h sömn är lite för lite, till och med för mig. :P Fyfan, sista natten kvar nu. Börjar halv tolv ikväll. Innan dess ska jag SOOOOVA!

Fredag blir det filmkväll hos Marie i Helsingborg, får se hur det går att hitta dit. Jag är kass på sånt. :P Jenny ska med och det är ju skoj. :) Sen på lördag kanske jag och Cajsa ska umgås. Ska även jobba, 12.30 - 17.00. Söndag är det också jobb. 12.30-18 på mcdonalds, sen börjar jag 22.00 på Lindab. Kommer bli en tung natt. :P


Fan, jag kommer inte kunna sova. Farmor o farfar har gäster och sitter i uterummet, rakt ovanför min säng typ, och skrattar hela jävla tiden. Det är ju kul att dom har roligt, men vafan. Kunde ju suttit nån annanstans. :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svär inte så förbannat.....:P

2008-07-11 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0